Logo Wieruszów wersja czerwono - czarna

Urząd Miejski poszukuje pracownika

Urząd Miejski w Wieruszowie poszukuje pracownika na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku na stanowisko ds. płac w Referacie Usług Wspólnych. Zakres zadań na tym stanowisku obejmował będzie obsługę płac ok. 180 pracowników w 5 jednostkach organizacyjnych gminy, w szczególności obejmującej:

  1. sporządzenie list i dokonywanie wypłat wynagrodzeń oraz naliczanie i odprowadzanie związanych z tym świadczeń obligatoryjnych na rzecz ZUS, US,
  2. zgłaszanie do ZUS i wyrejestrowywanie z ZUS pracowników jednostek oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych,
  3. naliczanie świadczeń ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych od wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych,
  4. sporządzanie raportów miesięcznych ZUS RMUA,
  5. sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do Urzędu Skarbowego dotyczących potrąceń podatku dochodowego od osób fizycznych od wypłaconych wynagrodzeń,
  6. sporządzenie i przekazanie pracownikom rocznych informacji o składkach ZUS,
  7. prowadzenie odrębnie dla każdego pracownika imiennej karty wypłacanego wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń związanych z pracą,
  8. dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń pracowników jednostki obsługiwanej na podstawie przepisów kodeksu pracy oraz dyspozycji pracowników,
  9. sporządzanie sprawozdań do GUS oraz deklaracji PFRON.

Wymagania kwalifikacyjne:

– wykształcenie wyższe z zakresu prawa, administracji, finansów i księgowości lub średnie i ukończony kurs z zakresu kadr i płac

– doświadczenie w zakresie prowadzenia płac pracowników (nie jest to jednak warunek niezbędny).

Zgłoszenia należy składać do 16 września 2024r. w kancelarii Urzędu Miejskiego w Wieruszowie ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów lub pocztą elektroniczną na adres:

e-mail: um@wieruszow.pl; ePuap: ePUAP/5825kkfusl/skrytka 

Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskań pod numerem telefonu: 62 78 32 617

Podobne artykuły