Urząd Miejski poszukuje pracownika
Urząd Miejski w Wieruszowie poszukuje pracownika na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku na stanowisko ds. płac w Referacie Usług Wspólnych. Zakres zadań na tym stanowisku obejmował będzie obsługę płac ok. 180 pracowników w 5 jednostkach organizacyjnych gminy, w szczególności obejmującej:
- sporządzenie list i dokonywanie wypłat wynagrodzeń oraz naliczanie i odprowadzanie związanych z tym świadczeń obligatoryjnych na rzecz ZUS, US,
- zgłaszanie do ZUS i wyrejestrowywanie z ZUS pracowników jednostek oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych,
- naliczanie świadczeń ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych od wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych,
- sporządzanie raportów miesięcznych ZUS RMUA,
- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do Urzędu Skarbowego dotyczących potrąceń podatku dochodowego od osób fizycznych od wypłaconych wynagrodzeń,
- sporządzenie i przekazanie pracownikom rocznych informacji o składkach ZUS,
- prowadzenie odrębnie dla każdego pracownika imiennej karty wypłacanego wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń związanych z pracą,
- dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń pracowników jednostki obsługiwanej na podstawie przepisów kodeksu pracy oraz dyspozycji pracowników,
- sporządzanie sprawozdań do GUS oraz deklaracji PFRON.
Wymagania kwalifikacyjne:
– wykształcenie wyższe z zakresu prawa, administracji, finansów i księgowości lub średnie i ukończony kurs z zakresu kadr i płac
– doświadczenie w zakresie prowadzenia płac pracowników (nie jest to jednak warunek niezbędny).
Zgłoszenia należy składać do 16 września 2024r. w kancelarii Urzędu Miejskiego w Wieruszowie ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów lub pocztą elektroniczną na adres:
e-mail: um@wieruszow.pl; ePuap: ePUAP/5825kkfusl/skrytka
Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskań pod numerem telefonu: 62 78 32 617