Logo Wieruszów wersja czerwono - czarna

Konkurs – Kalendarz 2020

Zgłoszenia do konkursu dobiegły końca. Wyniki wkrótce.

Regulamin konkursu (.pdf wersja do pobrania)

Regulamin:

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Organizatorem konkursu fotograficznego na zdjęcia do kalendarza gminnego na 2020 r. jest Gmina Wieruszów.

2. Konkurs rozpoczyna się 14.11.2019 r. i trwa do 6.12.2019 r. do godz. 15.00.

3. Szczegółowych informacji dotyczących konkursu udziela Wydział Promocji i Rozwoju w Urzędzie Miejskim w Wieruszowie, tel. 627832641.

§ 2. Cel konkursu

1. Celem konkursu jest :

1) promocja gminy,

2) zainteresowanie uczestników historią, zabytkami, atrakcjami turystycznymi i walorami przyrodniczymi Gminy Wieruszów.

3) wybranie prac, które zostaną zamieszczone w kalendarzu Gminy Wieruszów na 2020 r.

§ 3. Warunki uczestnictwa

1. Konkurs ma charakter otwarty. Uczestnikiem konkursu może być każda osoba dorosła oraz niepełnoletnia powyżej 13 roku życia, zamieszkała na terenie Gminy Wieruszów.

2. Prace nadesłane do konkursu mają być pracami własnymi.

3. Zgłoszone do konkursu prace powinny być tematycznie związane z Gminą Wieruszów, zdjęcia związane z walorami turystyczno- krajoznawczymi oraz rekreacyjnymi Gminy Wieruszów, z uwzględnieniem różnych pór roku.

4. Zgłoszona praca powinna zawierać:

1) wypełniony formularz zgłoszeniowy w formie elektronicznej z podaniem imienia, nazwiska, miejsca zamieszkania, adresu email. W przypadku osób niepełnoletnich zgłoszenia dziecka dokonuje rodzic lub opiekun prawny;

2) formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie internetowej Gminy Wieruszów w zakładce „Kalendarz 2020”;

3) zdjęcia należy wykonać (parametry techniczne): max. 15MB, w formacie gif, png, jpg lub jpeg, orientacja pozioma.

5. Dokonując zgłoszenia do konkursu, osoba zgłaszająca oświadcza jednocześnie, że jest autorem zdjęcia.

6. Jeden autor może zgłosić maksymalnie 3 zdjęcia.

§ 4. Kryteria oceny prac

1. Oceny prac nadesłanych do konkursu dokonuje komisja w składzie:

1) Marta Siubijak – Zastępca Burmistrza Wieruszowa;

2) Małgorzata Skolankiewicz – pracownik Wieruszowskiego Domu Kultury;

3) Marek Patyk – pracownik Wydziału Promocji i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Wieruszowie;

4) Kamila Chrzan – Gajda – pracownik Wydziału Promocji i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Wieruszowie.

2. Zadaniem komisji oceniającej jest:

1) kwalifikacja zgłoszonych do udziału w konkursie zdjęć;

2) ocena zgłoszonych zdjęć;

3) przyznanie zestawów upominkowych.

3. Komisja konkursowa wybiera 12 najlepszych zdjęć.

4. Przy ocenie zdjęć uwzględnia się:

1) umiejętność doboru tematu pracy,

2) zdjęcia wykonane zgodnie z warunkami, o których mowa w § 3 niniejszego Regulaminu, oryginalność,

3) kreatywność.

5. Komisja podejmuje decyzje zwykłą większością głosu.

6. Z przebiegu konkursu, komisja sporządza protokół.

7. Szczegółowe kryteria oceny ustala komisja konkursowa.

§ 5. Rozstrzygnięcie konkursu.

1. Planowana data ogłoszenia wyników konkursu nastąpi nie później niż do 31.12.2019 r.

2. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej gminy oraz na profilu gminy na Facebook poprzez zamieszczenie zdjęcia wraz z imieniem i nazwiskiem autora.

3. Za najlepsze zdjęcia organizator przyzna zestawy upominkowe. Laureaci zostaną powiadomieni poprzez email o terminie i miejscu odbioru upominków.

4. Fundatorem zestawów upominkowych jest Urząd Miejski w Wieruszowie.

§ 6. Postanowienia końcowe.

1. Nadesłane prace przechodzą na własność Organizatora i nie podlegają zwrotowi.

2. Dostarczenie prac na konkurs jest równoznaczne z akceptacją warunków regulaminu.

3. Dostarczając prace na konkurs, każdy uczestnik przenosi autorskie prawa majątkowe na Organizatora w następujących polach eksploatacji: wielokrotne eksponowanie prac, zamieszczanie prac fotografii w materiałach promocyjnych Gminy Wieruszów oraz na stronie internetowej Gminy Wieruszów www.wieruszow.pl i profilu gminy na Facebook.

4. Regulamin może zostać zmieniony przez Organizatora w trakcie trwania Konkursu. Każdorazowo zmiany zostaną podane do publicznej wiadomości.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia czasu trwania Konkursu oraz do braku wyłonienia laureatów konkursu np. z uwagi na brak zgłoszeń lub zgłoszeń nie spełniających kryteria Regulaminu.

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze. zm.), dalej „RODO” informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przekazanych zgodnie z regulaminem jest gmina Wieruszów z siedzibą przy ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, tel. 0627832610, email: um@wieruszow.pl.

2. Inspektorem ochrony danych jest Pani Elżbieta Biczysko, tel. 0627832615 email: inspektordanych@wieruszow.pl.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi w celu promocji Gminy Wieruszów, którego elementem jest konkurs fotograficzny na zdjęcia do kalendarza gminnego na 2020 r. lub publikacja w materiałach promocyjnych gminy oraz stronie internetowej Gminy Wieruszów i profilu gminy na Facebook.

4. Państwa dane mogą być przekazywane innym organom i podmiotom, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań. Odbiorcą Państwa danych będą członkowie komisji oceniającej prace konkursowe. Państwa dane możemy także przekazywać tzw. podmiotom przetwarzającym je w naszym interesie, usługi IT ( hosting danych).

5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w tym przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym tj. Kat. A – wieczyście. Natomiast adres email po zrealizowaniu celu przetwarzania zostanie usunięty z serwera poczty email: promocja@wieruszow.pl po sporządzeniu protokołu i rozliczeniu konkursu nie później niż do 31.12.2019 r.

6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania jest równoważna z brakiem możliwości udziału w konkursie.

7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

8. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych – przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.

9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

Zarządzenie Nr 149/2019 w sprawie zorganizowania konkursu „Kalendarz Gminy Wieruszów 2020” oraz ustalenia Regulaminu konkursu

Skip to content