Logo Wieruszów wersja czerwono - czarna

Konkurs – Kalendarz 2021

Stwórzmy fotokalendarz gminy Wieruszów!

Masz ciekawe zdjęcie wieruszowskiego Klemensa? Chcesz je zobaczyć w gminnym kalendarzu na 2021 rok? 
➡️ Wyślij je poprzez formularz i walcz o nagrody! 

Czekamy na fotografie przedstawiające codzienne życie maskotki Wieruszowa – Klemensa lub Klementyny  – wykonywane prace/zawody, relacje z podróży, hobby, sposoby spędzania wolnego czasu np. w Wieruszowie. Liczymy na Waszą kreatywność i poczucie humoru. Pokażmy jak ciekawe, barwne i nietuzinkowe życie wiodą Klemens i Klementyna.

Masz czas do 23 listopada do godz. 15:00.
Szczegóły: http://miasto.wieruszow.pl/konkurs-kalendarz-2021/








    Plik nie może być większy niż 15MB i musi być w formacie gif, png, jpg lub jpeg

    Zgoda rodziców/prawnych opiekunów (.pdf) (Zgodę należy wydrukować, podpisać i załączyć skan w polu poniżej)


    Plik musi być w formacie gif, png, jpg, jpeg lub pdf

    * Akceptuję regulamin

    * Oświadczam, że przesłane przeze mnie zdjęcie jest mojego autorstwa

    * Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego zdjęcia w kalendarzu przygotowanym przez organizatora na rok 2021, stronie internetowej www.wieruszow.pl, profilu gminy Wieruszów na Facebooku oraz materiałach promocyjnych gminy

    * pole wymagane

    Regulamin konkursu – Kalendarz 2021 [pdf]

    Regulamin konkursu „Kalendarz Gminy Wieruszów 2021”

    § 1. Postanowienia ogólne
    1. Organizatorem Konkursu fotograficznego na zdjęcia do kalendarza gminnego na 2021 r. jest Gmina Wieruszów.
    2. Konkurs rozpoczyna się 27.10.2020 r. i trwa do 23.11.2020 r. do godz. 15.00.
    3. Szczegółowych informacji dotyczących Konkursu udziela Wydział Promocji i Rozwoju w Urzędzie Miejskim w Wieruszowie, tel. 627832641.

    § 2. Cel konkursu
    1. Celami konkursu są:
    1) promocja gminy Wieruszów,
    2) zainteresowanie uczestników historią, zabytkami, atrakcjami turystycznymi i walorami przyrodniczymi gminy Wieruszów,
    3) motywowanie do kreatywnego zaprezentowania maskotek gminy Wieruszów i zobrazowanie różnorodnych sposobów promowania gminy z ich wykorzystaniem,
    4) docenienie wrażliwości estetycznej oraz indywidualnych zdolności twórczych w zakresie fotografii,
    5) wybranie prac, które zostaną zamieszczone w Kalendarzu Gminy Wieruszów na 2021 r.

    § 3. Warunki uczestnictwa
    1. Konkurs ma charakter otwarty. Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba dorosła oraz niepełnoletnia powyżej 13 roku życia.
    2. Prace nadesłane do konkursu mają być pracami własnymi. Nie zezwala się stosowania fotomontaży (kolaży) polegających na łączeniu elementów pochodzących z różnych plików lub dokonywania zmian oryginalnej kompozycji zdjęcia.
    3. Zgłoszone do konkursu prace powinny przedstawiać maskotki gminy Wieruszów – Klemensa i/lub Klementynę (w postaci wszelkich dostępnych form, takich jak maskotka-pluszak, kostium, breloczek itp.). Zdjęcia prezentujące wymienione powyżej gminne atrybuty ukazywać mogą, między innymi, zabytki, atrakcje turystyczne i walory przyrodnicze gminy Wieruszów, jak również prace/zawody, hobby, sposoby spędzania wolnego czasu, relacje z podróży itp.
    4. Zgłoszona praca powinna zawierać:
    1) wypełniony formularz zgłoszeniowy w formie elektronicznej z podaniem imienia, nazwiska, miejscowości zamieszkania, adresu email, tytułów zdjęć. W przypadku osób niepełnoletnich zgłoszenia dziecka dokonuje rodzic lub opiekun prawny;
    2) formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie internetowej Gminy Wieruszów pod adresem www.wieruszow.pl w zakładce „Kalendarz 2021”;
    3) zdjęcia należy wykonać (parametry techniczne): max. 15MB, w formacie gif, png, jpg lub jpeg, orientacja pozioma.
    5. Dokonując zgłoszenia do Konkursu, osoba zgłaszająca oświadcza jednocześnie, że jest autorem zdjęcia.
    6. Jeden autor może zgłosić maksymalnie 3 zdjęcia.

    § 4. Kryteria oceny prac
    1. Oceny prac nadesłanych do konkursu dokonuje komisja w składzie:
    1) Sylwia Olbińska – naczelnik Wydziału Promocji i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Wieruszowie;
    2) Małgorzata Skolankiewicz – p.o. dyrektora Wieruszowskiego Domu Kultury;
    3) Natalia Wolko-Stempniewicz – dyrektor Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Wieruszowie;
    4) Marek Patyk – pracownik Wydziału Promocji i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Wieruszowie;
    5) Magdalena Bendzińska – pracownik Wydziału Promocji i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Wieruszowie.
    2. Zadaniem komisji oceniającej jest:
    1) kwalifikacja zgłoszonych do udziału w konkursie zdjęć;
    2) ocena zgłoszonych zdjęć;
    3) przyznanie zestawów upominkowych.
    3. Komisja konkursowa wybiera 12 najlepszych zdjęć.
    4. Przy ocenie zdjęć uwzględnia się:
    1) umiejętność doboru tematu pracy,
    2) zdjęcia wykonane zgodnie z warunkami, o których mowa w § 3 niniejszego Regulaminu,
    3) walory estetyczne,
    4) walory promocyjne,
    5) oryginalność i kreatywność.
    5. Komisja podejmuje decyzje zwykłą większością głosów.
    6. Z przebiegu Konkursu, komisja sporządza protokół.
    7. Szczegółowe kryteria oceny ustala komisja konkursowa.

    § 5. Rozstrzygnięcie konkursu
    1. Planowana data ogłoszenia wyników Konkursu nastąpi nie później niż do 31.12.2020 r.
    2. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej Gminy Wieruszów oraz na profilu gminy na Facebook poprzez zamieszczenie zdjęcia wraz z imieniem i nazwiskiem autora.
    3. Za najlepsze zdjęcia organizator przyzna zestawy upominkowe. Laureaci zostaną powiadomieni poprzez email o terminie i miejscu odbioru upominków.
    4. Nagrody nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.
    5. Fundatorem zestawów upominkowych jest Urząd Miejski w Wieruszowie.

    § 6. Postanowienia końcowe
    1. Nadesłane prace przechodzą na własność Organizatora i nie podlegają zwrotowi.
    2. Dostarczenie prac na Konkurs jest równoznaczne z akceptacją warunków Regulaminu.
    3. Dostarczając prace na Konkurs, każdy uczestnik przenosi autorskie prawa majątkowe na Organizatora w następujących polach eksploatacji: wielokrotne eksponowanie prac, zamieszczanie prac fotografii w materiałach promocyjnych Gminy Wieruszów oraz na stronie internetowej Gminy Wieruszów www.wieruszow.pl i profilu gminy na Facebook.
    4. Uczestnik Konkursu oświadcza, że nadesłane zdjęcia nie naruszają prawa, ani praw osób trzecich, a także iż uzyskał wymagane prawem zgody osób przedstawionych na zdjęciach na rozpowszechnianie ich wizerunku w ramach Konkursu. Zdjęcia nie mogą także naruszać ogólnie przyjętych norm obyczajowych.
    5. Organizator zastrzega sobie prawo do zdyskwalifikowania prac niespełniających w/w warunków.
    6. Korzystanie z zdjęć przesłanych w ramach Konkursu odbywać się będzie z poszanowaniem praw osobistych Uczestników, w tym prawa do autorstwa pracy zgłoszonej na Konkurs
    7. Regulamin może zostać zmieniony przez Organizatora w trakcie trwania Konkursu. Każdorazowo zmiany zostaną podane do publicznej wiadomości.
    8. Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy Urzędu Miejskiego w Wieruszowie.
    9. Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia czasu trwania Konkursu oraz do braku wyłonienia laureatów konkursu np. z uwagi na brak zgłoszeń lub zgłoszeń nie spełniających kryteria Regulaminu.
    10. W sprawach nieuregulowanych regulaminem Konkursu stosuje się przepisy prawa polskiego.
    11. Ewentualne spory związane z Konkursem rozpatrywane będą wyłącznie przez sąd miejsca siedziby Organizatora.

    Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze. zm.), dalej „RODO” informujemy, że:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przekazanych zgodnie z regulaminem jest Gmina Wieruszów z siedzibą przy ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, tel. 0627832610, email: um@wieruszow.pl.
    2. Inspektorem ochrony danych jest Pani Elżbieta Biczysko, tel. 0627832615, email: inspektordanych@wieruszow.pl.
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO. Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi w celu promocji Gminy Wieruszów, którego elementem jest konkurs fotograficzny na zdjęcia do kalendarza gminnego na 2021 r. lub publikacja w materiałach promocyjnych Gminy oraz stronie internetowej Gminy Wieruszów i profilu Gminy na Facebook.
    4. Państwa dane mogą być przekazywane innym organom i podmiotom, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań. Odbiorcą Państwa danych będą członkowie komisji oceniającej prace konkursowe. Państwa dane możemy także przekazywać tzw. podmiotom przetwarzającym je w naszym interesie, usługi IT (hosting danych).
    5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w tym przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym tj. Kat. A – wieczyście. Natomiast adres email po zrealizowaniu celu przetwarzania zostanie usunięty z serwera poczty email: promocja@wieruszow.pl po sporządzeniu protokołu i rozliczeniu konkursu nie później niż do 31.12.2020 r.
    6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania jest równoważna z brakiem możliwości udziału w konkursie.
    7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
    8. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych – przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
    9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

    Zarządzenie Nr 116/2020 w sprawie zorganizowania konkursu „Kalendarz Gminy Wieruszów 2020” oraz ustalenia Regulaminu konkursu

    Skip to content