Logo Wieruszów wersja czerwono - czarna

Patronat Honorowy Burmistrz Wieruszowa

Patronatem, mogą być objęte przedsięwzięcia organizowane na terenie Gminy Wieruszów o zasięgu lokalnym, regionalnym, ogólnopolskim lub międzynarodowym.

– W szczególnych przypadkach Patronatem może być objęte przedsięwzięcie odbywające się poza Gmina Wieruszów.
– Patronat jest wyróżnieniem honorowym podkreślającym szczególny charakter przedsięwzięcia.
– W przypadku przedsięwzięć cyklicznych patronat jest przyznawany każdorazowo na jedną edycję.
– Złożenie kompletnego wniosku nie jest równoznaczne z przyznaniem patronatu przez burmistrza. Organizator, w odpowiedzi na złożony wniosek, otrzyma pisemną odpowiedź zawierającą zgodę lub też odmowę udzielenia patronatu honorowego.
– Objęcie patronatu nad przedsięwzięciem nie oznacza deklaracji wsparcia finansowego, rzeczowego lub organizacyjnego dla wnioskodawcy, ani osobistego udziału burmistrza w imprezie.
– Z wnioskiem o objęcie przedsięwzięcia patronatem występuje jej organizator.
– Wniosek składa się nie później niż 30 dni przed planowaną datą organizacji przedsięwzięcia.
– Wnioski złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
– Honorowy patronat może występować każdy, kto organizuje wydarzenie kulturalne, edukacyjne, sportowe lub inną uroczystość o charakterze społecznym.

Organizator, który otrzymał zgodę na patronat honorowy, jest zobowiązany do:

– złożenia wniosku o Patronat Honorowy Burmistrza (Załącznik nr 1);
– zgłoszenia do Rocznego Kalendarza Wydarzeń Gminy Wiaruszów (Załącznik nr 2);
– złożenia przez organizatora sprawozdania z przebiegu wydarzenia lub przedsięwzięcia 21 dni po zakończeniu wydarzenia (Załącznik nr 3);
– zamieszczenia informacji o patronacie honorowym we wszystkich materiałach organizatora;
– dołączenia linku www.wieruszow.pl do informacji dotyczącej wydarzenia na stronie internetowej organizatora;
– przesłanie najpóźniej na tydzień przed wydarzeniem elektronicznej wersji programu imprezy (w formie plakatu) i jej opisu [format.doc] na adres e-mail podany w odpowiedzi na wniosek o przyznanie patronatu;
– przesłanie na adres promocja@wieruszow.pl lub dostarczenie do Wydziału promocji i Rozwoju p. 63 krótkiej notatki – relacji z wydarzenia w wersji elektronicznej[format.doc] oraz dokumentacji fotograficznej do 2 dni po zakończeniu wydarzenia, z prawem do nieodpłatnego wykorzystania przez Urząd Miejski w Wieruszowie,

Więcej informacji udziela:

Wydział Promocji i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Wieruszowie (p.63), tel. 62 78 32 641

Dokumenty do pobrania (kliknij w kafelek):

  

Zarządzenie w sprawie zasad przyznania Patronatu Honorowego Burmistrza Wieruszowa

Regulamin przyznania Patronatu Honorowego Burmistrza Wieruszowa

 

Opłaty:

Nie dotyczy

Skip to content