Urząd Miejski w Wieruszowie
ul. Rynek 1-7
98-400 Wieruszów
tel. 62 78 32 610
fax. 62 78 32 611
REGON: 000524312
NIP: 619 10 03 477
email: um@wieruszow.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza – ePUAP/5825kkfusl/skrytka
od poniedziałku do piątku:
godz. 7:30 - 15:30
w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia w godzinach od 7.00 - 15.00
Przyjęcia interesantów odbywają się codziennie w godzinach pracy Urzędu.
tel. 62 78 32 610
fax. 62 78 32 611
Czynny od poniedziałku do piątku:
godz. 7:30 - 15:30
w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia w godzinach od 7.00 - 15.00
Gmina Wieruszów
Regon - 250855392
NIP - 997 01 35 461
Numery kont bankowych
PKO BP S.A. Wieruszów
Opłata skarbowa:
33 1020 4564 0000 5402 0060 5071
Konto budżetu:
79 1020 4564 0000 5202 0010 9835
Dochody (wpływy m.in. z najmów, dzierżaw, podatków od osób prawnych):
15 1020 4564 0000 5202 0011 0114
Dochody z podatków od osób fizycznych: indywidualny nr konta podany na decyzji podatkowej
Depozyty (wpływy z tyt. wadium i zabezpieczeń):
46 1020 4564 0000 5102 0060 0619
w poniedziałek od 9.00 do 16.00
oraz od wtorku do piątku w godz.
7:30 - 15:30
Imię | Nazwisko | Stanowisko | Pokój | Telefon |
Hanna | Brzezińska | Naczelnik Wydziału | 71 | 62 78 32 626 |
Paulina | Szut | Zastępca Naczelnika ds. inwestycji | 70 | 62 78 32 625 |
Michał | Semba | ds. energii elektrycznej i oświetlenia | 69 | 62 78 32 627 |
Ewelina | Mormol-Muszkiewicz | podinspektor ds. komunalnych | 69 | 62 78 32 627 |
Zadania:
1) prowadzenie całości spraw związanych z planowaniem, przygotowywaniem i prowadzeniem inwestycji na terenie Gminy,
2) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zadań inwestycyjnych,
3) podejmowanie działań mających na celu rozwój gminnej gospodarki niskoemisyjnej,
4) nadzór nad cmentarzami wojennymi, grobami i miejscami pamięci narodowej,
5) prowadzenie rejestru zamówień publicznych gminy i przeprowadzanie postępowań przetargowych,
6) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, parkingów i oświetleniem ulicznym,
7) prowadzenie spraw związanych z transportem zbiorowym,
8) prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą funduszu sołeckiego,
9) kompleksowe zarządzanie wszystkimi obiektami gminnymi, w tym: targowiskiem, dworcem autobusowym, budynkiem przy ul. Handlowej, automatyczną toaletą publiczną pomiędzy ulicami Warszawską i Świerczewskiego, budynkiem Urzędu,
10) sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań z zakresu odśnieżania dróg gminnych i utrzymania czystości w pasach dróg gminnych zleconych wykonawcom,
11) utrzymanie czystości i konserwacji urządzeń na gminnych placach zabaw i rekreacji, zlokalizowanych na terenach wiejskich,
12) nadzór nad eksploatacją sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz drożnością rowów znajdujących się w pasie drogowym,
13) koordynowanie i uzgadnianie projektów organizacji ruchu,
14) prowadzenie spraw związanych z konserwacją i remontami oznakowania poziomego i pionowego dróg i ulic oraz innych urządzeń zabezpieczenia ruchu drogowego,
15) zapewnienie odśnieżania i posypywania piaskiem chodników w pasach dróg gminnych i na terenach zieleni miejskiej,
16) nadzór nad realizacją planu remontów gminnego zasobu mieszkaniowego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami,
17) udzielanie pomocy w wykonywaniu remontów i drobnych napraw w obiektach gminnych oraz w przygotowaniu infrastruktury do uroczystości organizowanych przez Gminę,
18) współpraca z Wydziałem Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami w zakresie realizacji zadań wynikających z ustaw:
a) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
b) o odpadach,
c) o ochronie przyrody,
d) prawo ochrony środowiska.