Logo Wieruszów wersja czerwono - czarna

Urząd Miejski w Wieruszowie

ul. Rynek 1-7
98-400 Wieruszów
tel. 62 78 32 610
fax. 62 78 32 611
REGON: 000524312
NIP: 619 10 03 477

email: um@wieruszow.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza – ePUAP/5825kkfusl/skrytka  

Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Wieruszowie:

od poniedziałku do piątku:
godz. 7:30 - 15:30
w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia w godzinach od 7.00 - 15.00
Przyjęcia interesantów odbywają się codziennie w godzinach pracy Urzędu.

Punkt Obsługi Klienta:

tel. 62 78 32 610
fax. 62 78 32 611

Czynny od poniedziałku do piątku:
godz. 7:30 - 15:30
w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia w godzinach od 7.00 - 15.00

Wpłaty z tytułu pobieranej opłaty skarbowej, konto budżetu, dochody (wpływy m.in. z podatków, najmów, dzierżaw) oraz depozyty należy wpłacać na konto bankowe:

Gmina Wieruszów
Regon - 250855392
NIP - 997 01 35 461

Numery kont bankowych
PKO BP S.A. Wieruszów

Opłata skarbowa:
33 1020 4564 0000 5402 0060 5071

Konto budżetu:
79 1020 4564 0000 5202 0010 9835

Dochody (wpływy m.in. z najmów, dzierżaw, podatków od osób prawnych):
15 1020 4564 0000 5202 0011 0114

Dochody z podatków od osób fizycznych: indywidualny nr konta podany na decyzji podatkowej

Depozyty (wpływy z tyt. wadium i zabezpieczeń):
46 1020 4564 0000 5102 0060 0619

Burmistrz Wieruszowa i Zastępca Burmistrza w sprawach skarg i wniosków przyjmują interesantów:

w poniedziałek od 9.00 do 16.00
oraz od wtorku do piątku w godz.
7:30 - 15:30

ZADANIA WYDZIAŁÓW ORAZ WYKAZ STANOWISK I KONTAKTÓW:

Naczelnik Wydziału - Hanna Brzezińska II piętro, pokój 71 tel. 62 78 32 626 e-mail: hannabrzezinska@wieruszow.pl, inwestycje@wieruszow.pl
Imię Nazwisko Stanowisko Pokój Telefon
Hanna Brzezińska Naczelnik Wydziału 71 62 78 32 626
Paulina Szut Zastępca Naczelnika ds. inwestycji 70 62 78 32 625
Michał Semba ds. energii elektrycznej i oświetlenia 69 62 78 32 627
    Ewelina     Mormol-Muszkiewicz     podinspektor ds. komunalnych 69 62 78 32 627

Zadania:

1) prowadzenie całości spraw związanych z planowaniem, przygotowywaniem i prowadzeniem inwestycji na terenie Gminy,

2) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zadań inwestycyjnych,

3) podejmowanie działań mających na celu rozwój gminnej gospodarki niskoemisyjnej,

4) nadzór nad cmentarzami wojennymi, grobami i miejscami pamięci narodowej,

5) prowadzenie rejestru zamówień publicznych gminy i przeprowadzanie postępowań przetargowych,

6) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, parkingów i oświetleniem ulicznym,

7) prowadzenie spraw związanych z transportem zbiorowym,

8) prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą funduszu sołeckiego,

9) kompleksowe zarządzanie wszystkimi obiektami gminnymi, w tym: targowiskiem, dworcem autobusowym, budynkiem przy ul. Handlowej, automatyczną toaletą publiczną pomiędzy ulicami Warszawską i Świerczewskiego, budynkiem Urzędu,

10) sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań z zakresu odśnieżania dróg gminnych i utrzymania czystości w pasach dróg gminnych zleconych wykonawcom,

11) utrzymanie czystości i konserwacji urządzeń na gminnych placach zabaw i rekreacji, zlokalizowanych na terenach wiejskich,

12) nadzór nad eksploatacją sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz drożnością rowów znajdujących się w pasie drogowym,

13) koordynowanie i uzgadnianie projektów organizacji ruchu,

14) prowadzenie spraw związanych z konserwacją i remontami oznakowania poziomego i pionowego dróg i ulic oraz innych urządzeń zabezpieczenia ruchu drogowego,

15) zapewnienie odśnieżania i posypywania piaskiem chodników w pasach dróg gminnych i na terenach zieleni miejskiej,

16) nadzór nad realizacją planu remontów gminnego zasobu mieszkaniowego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami,

17) udzielanie pomocy w wykonywaniu remontów i drobnych napraw w obiektach gminnych oraz w przygotowaniu infrastruktury do uroczystości organizowanych przez Gminę,

18) współpraca z Wydziałem Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami w zakresie realizacji zadań wynikających z ustaw:

   a) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

   b) o odpadach,

   c) o ochronie przyrody,

   d) prawo ochrony środowiska.

 
Skip to content