Logo Wieruszów wersja czerwono - czarna

Urząd Miejski w Wieruszowie

ul. Rynek 1-7
98-400 Wieruszów
tel. 62 78 32 610
fax. 62 78 32 611
REGON: 000524312
NIP: 619 10 03 477

email: um@wieruszow.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza – ePUAP/5825kkfusl/skrytka  

Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Wieruszowie:

od poniedziałku do piątku:
godz. 7:30 - 15:30
w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia w godzinach od 7.00 - 15.00
Przyjęcia interesantów odbywają się codziennie w godzinach pracy Urzędu.

Punkt Obsługi Klienta:

tel. 62 78 32 610
fax. 62 78 32 611

Czynny od poniedziałku do piątku:
godz. 7:30 - 15:30
w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia w godzinach od 7.00 - 15.00

Wpłaty z tytułu pobieranej opłaty skarbowej, konto budżetu, dochody (wpływy m.in. z podatków, najmów, dzierżaw) oraz depozyty należy wpłacać na konto bankowe:

Gmina Wieruszów
Regon - 250855392
NIP - 997 01 35 461

Numery kont bankowych
PKO BP S.A. Wieruszów

Opłata skarbowa:
33 1020 4564 0000 5402 0060 5071

Konto budżetu:
79 1020 4564 0000 5202 0010 9835

Dochody (wpływy m.in. z najmów, dzierżaw, podatków od osób prawnych):
15 1020 4564 0000 5202 0011 0114

Dochody z podatków od osób fizycznych: indywidualny nr konta podany na decyzji podatkowej

Depozyty (wpływy z tyt. wadium i zabezpieczeń):
46 1020 4564 0000 5102 0060 0619

Burmistrz Wieruszowa i Zastępca Burmistrza w sprawach skarg i wniosków przyjmują interesantów:

w poniedziałek od 9.00 do 16.00
oraz od wtorku do piątku w godz.
7:30 - 15:30

ZADANIA WYDZIAŁÓW ORAZ WYKAZ STANOWISK I KONTAKTÓW:

Kierownik Wydziału - Magdalena Małolepsza Zastępca Kierownika - Agata Śniady tel. 62 78 32 622 e-mail: usc@wieruszow.pl

Imię

Nazwisko Stanowisko Pokój Telefon
Agata Śniady Kierownik USC 37 62 78 32 622
Justyna Pieprzyk-Zgid Zastępca kierownika USC 36
 

Zadania:

1) dokonywanie rejestracji zdarzeń stanu cywilnego,

2) sporządzanie aktów stanu cywilnego oraz odpisów aktów z ksiąg stanu cywilnego,

3) wydawanie decyzji administracyjnych mających wpływ na zmianę zapisów w księgach stanu cywilnego,

4) przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa, nadaniu dziecku nazwiska, zmianie imienia dziecka,

5) przyjmowanie oświadczeń o zawarciu małżeństwa,

6) wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa w formie przewidzianej w art. 1 § 2 i 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,

7) wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą,

8) współpraca z konsulatami w zakresie zdarzeń stanu cywilnego,

9) wykonywanie czynności wynikających z umów międzynarodowych oraz konwencji w zakresie stanu cywilnego,

10) kompleksowa obsługa Systemu Rejestrów Państwowych,

11) orzekanie w sprawach zmian imion i nazwisk,

12) prowadzenie spraw dotyczących repatriantów.

 
Skip to content