Urząd Miejski w Wieruszowie
ul. Rynek 1-7
98-400 Wieruszów
tel. 62 78 32 610
fax. 62 78 32 611
REGON: 000524312
NIP: 619 10 03 477
email: um@wieruszow.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza – ePUAP/5825kkfusl/skrytka
od poniedziałku do piątku:
godz. 7:30 - 15:30
w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia w godzinach od 7.00 - 15.00
Przyjęcia interesantów odbywają się codziennie w godzinach pracy Urzędu.
tel. 62 78 32 610
fax. 62 78 32 611
Czynny od poniedziałku do piątku:
godz. 7:30 - 15:30
w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia w godzinach od 7.00 - 15.00
Gmina Wieruszów
Regon - 250855392
NIP - 997 01 35 461
Numery kont bankowych
PKO BP S.A. Wieruszów
Opłata skarbowa:
33 1020 4564 0000 5402 0060 5071
Konto budżetu:
79 1020 4564 0000 5202 0010 9835
Dochody (wpływy m.in. z najmów, dzierżaw, podatków od osób prawnych):
15 1020 4564 0000 5202 0011 0114
Dochody z podatków od osób fizycznych: indywidualny nr konta podany na decyzji podatkowej
Depozyty (wpływy z tyt. wadium i zabezpieczeń):
46 1020 4564 0000 5102 0060 0619
w poniedziałek od 9.00 do 16.00
oraz od wtorku do piątku w godz.
7:30 - 15:30
Imię | Nazwisko | Stanowisko | Pokój | Telefon |
Mikołaj | Kowalczyk | Naczelnik Wydziału Ogólno-Organizacyjnego | 45 | 62 78 32 618 |
Monika | Grabowska-Dudek | Sekretariat Burmistrza | 34 | 62 78 32 646 |
Marzena | Ociepa | ds. rozwiązywania problemów alkoholowych, współpracy z organizacjami pozarządowymi pełnomocnik ds. rozwiązywania problemów alkoholowych | 42 | 62 78 32 621 |
Agnieszka | Mączka | Inspektor danych osobowych | 46 | 62 78 32 615 |
Magdalena | Rejman | Kadry i płace | 47 | 62 78 32 617 |
Milena | Skubich | Ds. obsługi komisji Rady Miejskiej | 49 | 62 78 32 620 |
Kamila | Smus | Ds. obsługi Rady Miejskiej i jednostek pomocniczych Gminy | ||
Wiesław | Niewiadomski | Informatyk | 59 | 62 78 32 616 |
Barbara | Gasztych | Ds. bezpieczeństwa publicznego i administrowania budynkiem urzędu | 46 | 62 78 32 650 |
Oskar Paulina | Sutarzewicz Beck-Kowalczyk | Punkt Obsługi Klienta | POK | 62 78 32 610 |
Do zadań Wydziału Ogólno-Organizacyjnego należy w szczególności:
1. prowadzenie sekretariatu Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, Punktu Obsługi Klienta, Kancelarii i archiwum Urzędu; 2. obsługa merytoryczno-techniczna Rady i Komisji Rady; 3. prowadzenie rejestru uchwał Rady, wniosków i interpelacji radnych oraz Zarządzeń Burmistrza; 4. realizacja zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów ławników do sądu i członków Izb Rolniczych oraz spisów powszechnych; 5. współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy oraz obsługa merytoryczno-techniczna zebrań wiejskich; 6. prowadzenie spraw kadrowo-płacowych pracowników Urzędu; 7. prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu i uprawnionych członków ich rodzin oraz emerytów i rencistów - byłych pracowników Urzędu; 8. prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników; 9. koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników; 10. organizowanie staży, praktyk zawodowych i innych form zatrudnienia w Urzędzie; 11. zapewnienie warunków materialno-technicznych działalności Urzędu; 12. realizacja zadań związanych z przestrzeganiem w Urzędzie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; 13. prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw; 14. koordynowanie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, w tym prowadzenie ich rejestru; 15. koordynowanie portalem sprawozdawczości statystycznej; 16. prowadzenie ewidencji środków trwałych w Urzędzie Miejskim w Wieruszowie; 17. współpraca z organizacjami pozarządowymi na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie i realizacja zadań wynikających z Rocznego Gminnego Programu Współpracy; 18. realizacja zadań z zakresu przeciwdziałania narkomanii; 19. realizacja zadań wynikających z ustawy o swobodzie działalności gospodarczej; 20. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji na sprzedaż napojów alkoholowych; 21. realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz systemu ratowniczo- gaśniczego oraz nadzór nad realizacją tych zadań przez jednostki OSP; 22. realizacja zadań z zakresu bezpieczeństwa publicznego; 23. organizowanie prac społecznie użytecznych; 24. współudział w tworzeniu polityki społecznej Gminy i przeciwdziałaniu bezrobociu; 25. koordynowanie realizacji zadań wynikających z ustawy o petycjach; 26. koordynowanie spraw wynikających z ustawy o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa; 27. prowadzenie spraw związanych z działalnością Społecznej Rady Doradców Burmistrza; 28. prowadzenie spraw związanych z działalnością Młodzieżowej Rady Miejskiej w Wieruszowie; 29. zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego i teleinformatycznego Urzędu i współpraca w tym zakresie z ABI; 30. instalacja oprogramowania systemowego oraz aplikacyjnego na komputerach oraz usuwanie awarii i usterek sprzętu komputerowego; 31. prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego, urządzeń elektronicznych i oprogramowania w Urzędzie i uzgadnianie ich stanów na koniec roku z komórką księgowości; 32. przydzielanie i konfiguracja kont pocztowych pracownikom jednostek obsługiwanych; 33. wsparcie użytkowników w zakresie użytkowania oprogramowania systemowego, aplikacyjnego oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego; 34. zakładanie kont użytkownikom, udzielanie pomocy i instruktażu pracownikom w zakresie publikowania informacji w BIP oraz wysyłania i odbioru korespondencji za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej e-Puap; 35. analiza wymagań użytkowników dotyczących wprowadzenia zmian w użytkowanych systemach informatycznych; 36. pomoc dla pozostałych wydziałów urzędu w zakresie obróbki graficznej dokumentów.