od poniedziałku do piątku:
godz. 7:30 - 15:30
w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia w godzinach od 7.00 - 15.00
Przyjęcia interesantów odbywają się codziennie w godzinach pracy Urzędu.
tel. 62 78 32 610
fax. 62 78 32 611
Czynny od poniedziałku do piątku:
godz. 7:30 - 15:30
w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia w godzinach od 7.00 - 15.00
Gmina Wieruszów
Regon - 250855392
NIP - 997 01 35 461
Numery kont bankowych
PKO BP S.A. Wieruszów
Opłata skarbowa:
33 1020 4564 0000 5402 0060 5071
Konto budżetu:
79 1020 4564 0000 5202 0010 9835
Dochody (wpływy m.in. z najmów, dzierżaw, podatków od środków transportu):
15 1020 4564 0000 5202 0011 0114
Dochody z podatków od osób fizycznych oraz prawnych: indywidualny nr konta podany na decyzji podatkowej lub w zawiadomieniu
Depozyty (wpływy z tyt. wadium i zabezpieczeń):
46 1020 4564 0000 5102 0060 0619
w poniedziałek od 9.00 do 16.00
oraz od wtorku do piątku w godz.
7:30 - 15:30
Naczelnik Wydziału - Mikołaj Kowalczyk
tel. 62 78 32 618
I piętro, pokój nr 45
Imię |
Nazwisko |
Stanowisko |
Pokój |
Telefon |
Mikołaj |
Kowalczyk |
Naczelnik Wydziału Ogólno-Organizacyjnego |
45 |
62 78 32 618 |
Monika |
Grabowska-Dudek |
Sekretariat Burmistrza |
34 |
62 78 32 646 |
Marzena |
Ociepa |
ds. rozwiązywania problemów alkoholowych, współpracy z organizacjami pozarządowymi |
42 |
62 78 32 621 |
Agnieszka |
Mączka |
ds. bezpieczeństwa danych |
46 |
62 78 32 615 |
Magdalena |
Rejman |
Kadry i płace |
47 |
62 78 32 617 |
Milena |
Skubich |
Ds. obsługi komisji Rady Miejskiej |
49 |
62 78 32 620 |
Kamila |
Smus |
Ds. obsługi Rady Miejskiej i jednostek pomocniczych Gminy |
||
Wiesław |
Niewiadomski |
Informatyk |
59 |
62 78 32 616 |
Regina |
Lewandowska |
Ds. zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych |
30 |
62 78 32 650 |
Oskar Paulina |
Sutarzewicz Beck-Kowalczyk |
Punkt Obsługi Klienta |
POK |
62 78 32 610 |
Do zadań Wydziału Ogólno-Organizacyjnego należy w szczególności:
1. prowadzenie sekretariatu Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, Punktu Obsługi Klienta, Kancelarii i archiwum Urzędu;
2. obsługa merytoryczno-techniczna Rady i Komisji Rady;
3. prowadzenie rejestru uchwał Rady, wniosków i interpelacji radnych oraz Zarządzeń Burmistrza;
4. realizacja zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów ławników do sądu i członków Izb Rolniczych oraz spisów powszechnych;
5. współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy oraz obsługa merytoryczno-techniczna zebrań wiejskich;
6. prowadzenie spraw kadrowo-płacowych pracowników Urzędu;
7. prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu i uprawnionych członków ich rodzin oraz emerytów i rencistów - byłych pracowników Urzędu;
8. prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników;
9. koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników;
10. organizowanie staży, praktyk zawodowych i innych form zatrudnienia w Urzędzie;
11. zapewnienie warunków materialno-technicznych działalności Urzędu;
12. realizacja zadań związanych z przestrzeganiem w Urzędzie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
13. prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw;
14. koordynowanie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, w tym prowadzenie ich rejestru;
15. koordynowanie portalem sprawozdawczości statystycznej;
16. prowadzenie ewidencji środków trwałych w Urzędzie Miejskim w Wieruszowie;
17. współpraca z organizacjami pozarządowymi na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie i realizacja zadań wynikających z Rocznego Gminnego Programu Współpracy;
18. realizacja zadań z zakresu przeciwdziałania narkomanii;
19. realizacja zadań wynikających z ustawy o swobodzie działalności gospodarczej;
20. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji na sprzedaż napojów alkoholowych;
21. realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz systemu ratowniczo- gaśniczego oraz nadzór nad realizacją tych zadań przez jednostki OSP;
22. realizacja zadań z zakresu bezpieczeństwa publicznego;
23. organizowanie prac społecznie użytecznych;
24. współudział w tworzeniu polityki społecznej Gminy i przeciwdziałaniu bezrobociu;
25. koordynowanie realizacji zadań wynikających z ustawy o petycjach;
26. koordynowanie spraw wynikających z ustawy o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa;
27. prowadzenie spraw związanych z działalnością Społecznej Rady Doradców Burmistrza;
28. prowadzenie spraw związanych z działalnością Młodzieżowej Rady Miejskiej w Wieruszowie; 29. zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego i teleinformatycznego Urzędu i współpraca w tym zakresie z ABI;
30. instalacja oprogramowania systemowego oraz aplikacyjnego na komputerach oraz usuwanie awarii i usterek sprzętu komputerowego;
31. prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego, urządzeń elektronicznych i oprogramowania w Urzędzie i uzgadnianie ich stanów na koniec roku z komórką księgowości;
32. przydzielanie i konfiguracja kont pocztowych pracownikom jednostek obsługiwanych;
33. wsparcie użytkowników w zakresie użytkowania oprogramowania systemowego, aplikacyjnego oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego;
34. zakładanie kont użytkownikom, udzielanie pomocy i instruktażu pracownikom w zakresie publikowania informacji w BIP oraz wysyłania i odbioru korespondencji za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej e-Puap;
35. analiza wymagań użytkowników dotyczących wprowadzenia zmian w użytkowanych systemach informatycznych;
36. pomoc dla pozostałych wydziałów urzędu w zakresie obróbki graficznej dokumentów.