Logo Wieruszów wersja czerwono - czarna

Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Wieruszowie:

od poniedziałku do piątku:
godz. 7:30 - 15:30
w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia w godzinach od 7.00 - 15.00
Przyjęcia interesantów odbywają się codziennie w godzinach pracy Urzędu.

Punkt Obsługi Klienta:

tel. 62 78 32 610
fax. 62 78 32 611

Czynny od poniedziałku do piątku:
godz. 7:30 - 15:30
w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia w godzinach od 7.00 - 15.00

Wpłaty z tytułu pobieranej opłaty skarbowej, konto budżetu, dochody (wpływy m.in. z podatków, najmów, dzierżaw) oraz depozyty należy wpłacać na konto bankowe:

Gmina Wieruszów
Regon - 250855392
NIP - 997 01 35 461

Numery kont bankowych
PKO BP S.A. Wieruszów

Opłata skarbowa:
33 1020 4564 0000 5402 0060 5071

Konto budżetu:
79 1020 4564 0000 5202 0010 9835

Dochody (wpływy m.in. z najmów, dzierżaw, podatków od środków transportu):
15 1020 4564 0000 5202 0011 0114

Dochody z podatków od osób fizycznych oraz prawnych: indywidualny nr konta podany na decyzji podatkowej lub w zawiadomieniu

Depozyty (wpływy z tyt. wadium i zabezpieczeń):
46 1020 4564 0000 5102 0060 0619

Burmistrz Wieruszowa i Zastępca Burmistrza w sprawach skarg i wniosków przyjmują interesantów:

w poniedziałek od 9.00 do 16.00
oraz od wtorku do piątku w godz.
7:30 - 15:30

ZADANIA WYDZIAŁÓW ORAZ WYKAZ STANOWISK I KONTAKTÓW:

Kierownik Referatu - Waldemar Urbaniak
tel. 62 78 32 629
I piętro, pokój nr 39
e-mail: edukacja@wieruszow.pl

Imię

Nazwisko

Stanowisko

Pokój

Telefon

Waldemar

Urbaniak

Kierownik referatu

39

62 78 32 629

Magdalena

Sikora

ds. oświaty, zdrowia i spraw społecznych

Zadania: 

1) realizowanie zadań organu prowadzącego placówkę oświatową wynikających z ustawy prawo oświatowe, ustawy o systemie oświaty i Karty nauczyciela, w tym m.in.:

  1. nadzorowanie działalności szkół i przedszkoli, dla których Gmina jest organem prowadzącym,
  2. analiza rocznych arkuszy organizacyjnych placówek oświatowych i przedkładanie Burmistrzowi opinii w kwestii ich zatwierdzenia,
  3. opracowywanie regulaminów wynagradzania nauczycieli, przyznawania nagród,
  4. przygotowanie oceny pracy dyrektorów placówek oświatowych,
  5. techniczna obsługa Komisji Egzaminacyjnych na stopień awansu zawodowego nauczyciela,
  6. sporządzanie wniosków o nagrody i odznaczenia dla dyrektorów szkół i przedszkoli,
  7. przedstawianie propozycji przyznania dodatków: motywacyjnego i funkcyjnego dla dyrektorów placówek oświatowych,
  8. obliczanie średnich wynagrodzeń nauczycieli i dodatków uzupełniających;
  9. realizacja zadań wynikających z Systemu Informacji Oświatowej;

2) prowadzenie rejestru niepublicznych placówek oświatowych oraz spraw związanych z udzielaniem i rozliczaniem dotacji;

3) realizacja zadań z zakresu promocji i ochrony zdrowia, w szczególności:

  1. współpraca i nadzór nad Miejskim Ośrodkiem Profilaktyki, Terapii Uzależnień i Współuzależnienia w zakresie realizacji zadań nałożonych na tą jednostkę,
  2. obsługa merytoryczno-techniczna Rady Społecznej SP ZOZ,
  3. realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie życia psychicznego,
  4. realizacja programów promocji zdrowia;

4) prowadzenie spraw z zakresu opieki nad dziećmi do lat 3, w szczególności:

  1. nadzorowanie działalności żłobka miejskiego,
  2. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dotacji na prowadzenie żłobka podmiotom prywatnym;

5) realizowanie zadań w zakresie spraw społecznych, w szczególności:

  1. współdziałanie z Miejsko - Gminnym Ośrodkiem Pomocy i sprawowanie nadzoru nad tą jednostką w zakresie realizowanych przez nią zadań,
  2. prowadzenie ewidencji placówek wsparcia dziennego,
  3. realizacja innych zadań wynikających z ustawy o pomocy rodzinie i systemie pieczy zastępczej,
  4. rozpoznawanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej, współudział w opracowaniu i realizacji Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych i Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie;
Skip to content