Logo Wieruszów wersja czerwono - czarna

Urząd Miejski w Wieruszowie

ul. Rynek 1-7
98-400 Wieruszów
tel. 62 78 32 610
fax. 62 78 32 611
REGON: 000524312
NIP: 619 10 03 477

email: um@wieruszow.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza – ePUAP/5825kkfusl/skrytka  

Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Wieruszowie:

od poniedziałku do piątku:
godz. 7:30 - 15:30
w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia w godzinach od 7.00 - 15.00
Przyjęcia interesantów odbywają się codziennie w godzinach pracy Urzędu.

Punkt Obsługi Klienta:

tel. 62 78 32 610
fax. 62 78 32 611

Czynny od poniedziałku do piątku:
godz. 7:30 - 15:30
w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia w godzinach od 7.00 - 15.00

Wpłaty z tytułu pobieranej opłaty skarbowej, konto budżetu, dochody (wpływy m.in. z podatków, najmów, dzierżaw) oraz depozyty należy wpłacać na konto bankowe:

Gmina Wieruszów
Regon - 250855392
NIP - 997 01 35 461

Numery kont bankowych
PKO BP S.A. Wieruszów

Opłata skarbowa:
33 1020 4564 0000 5402 0060 5071

Konto budżetu:
79 1020 4564 0000 5202 0010 9835

Dochody (wpływy m.in. z najmów, dzierżaw, podatków od osób prawnych):
15 1020 4564 0000 5202 0011 0114

Dochody z podatków od osób fizycznych: indywidualny nr konta podany na decyzji podatkowej

Depozyty (wpływy z tyt. wadium i zabezpieczeń):
46 1020 4564 0000 5102 0060 0619

Burmistrz Wieruszowa i Zastępca Burmistrza w sprawach skarg i wniosków przyjmują interesantów:

w poniedziałek od 9.00 do 16.00
oraz od wtorku do piątku w godz.
7:30 - 15:30

ZADANIA WYDZIAŁÓW ORAZ WYKAZ STANOWISK I KONTAKTÓW:

Naczelnik Wydziału - Magdalena Małolepsza
tel. 62 78 32 622
e-mail: usc@wieruszow.pl

Imię

Nazwisko

Stanowisko

Pokój

Telefon

 

Justyna

 

Pieprzyk - Zgid

 

Ds. ewidencji ludności i spraw wojskowych

 

40

 

62 78 32 623

Kinga

Solecka

Ds. dowodów osobistych, obronny cywilnej i zarządzania kryzysowego,
Ds. ewidencji działalności gospodarczej

41

62 78 32 624

 

Zadania:

1) prowadzenie spraw wojskowych, obronnych i obrony cywilnej,

2) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym,

3) kompleksowa obsługa Systemu Rejestrów Państwowych,

4) prowadzenie rejestru wyborców i sporządzanie spisów wyborców,

5) wydawanie decyzji o wpisaniu do rejestru wyborców,

6) wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących zameldowania lub wymeldowania,

7) sporządzanie wykazu dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu,

8) realizacja zadań z zakresu bezpieczeństwa publicznego,

9) współpraca z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych w zakresie danych z ewidencji ludności.

Skip to content